eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtracone wspomnienia z wakacji vs. przywłaszczona "minirekompensata". › Re: Utracone wspomnienia z wakacji vs. przywłaszczona "minirekompensata".
  • Data: 2021-08-03 16:24:06
    Temat: Re: Utracone wspomnienia z wakacji vs. przywłaszczona "minirekompensata".
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 3 sierpnia 2021 o 00:19:24 UTC+2 p...@o...pl napisał(a):
    > Najukochańszy Panie Boże w Trójcy Jedyny Prawdziwy!
    > Dziękuję za te słowa, które tu czytam i chyba zaczynam rozumieć:
    > "Unikajcie wszystkiego, co miałoby choćby pozór zła!".
    > "Nie pożądaj żadnej rzeczy bliżniego twego!".
    > Dziękuję, przepraszam, naprawiam i wołam:
    > Bądź Uwielbiony, Panie!

    No właśnie byłem bardzo ciekawy, jak się sprawa zakończyła.
    Skoro piszesz to raczej nie siedzisz - chyba że po 2 tygodniach wypuścili ;>
    To co, oddałeś/zapłaciłeś i przeprosiłeś?
    I co z tym paczkomatem w końcu było nie tak (lub wszystko jednak OK)?
    I czy wyjaśniło się, dlaczego ta pierwsza paczka w końcu doszła i była przedstawiona
    jako gotowa do odbioru, zamiast być wycofana do nadawcy?
    Przynajmniej byłby jakiś morał z tej historii.