  • Data: 2021-11-24 10:06:16
    Temat: Re: Umowa o dzieło a przeniesienie własności
    Od: jureq <j...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Mon, 22 Nov 2021 14:47:14 +0100, użytkownik Cavallino napisał:

    > Domek modułowy.
    >

    > No tylko jak to nazwać żeby było nie do wzruszenia (w sensie przejścia
    > tej własności na mnie tu i teraz)?

    Szukaj odpowiedzi u prawników a nie tutaj. Bo tu nikt nawet nie zauważył,
    że według kodeksu cywilnego w typowych wypadkach właścicielem budynku
    jest właściciel gruntu. I w związku z tym zapewne wcale nie chodzi ci o
    stanie się właścicielem budynku (bo już nim jesteś) tylko o coś innego.
    Umowy o usługi budowlane mają swoją specyfikę.