  • Data: 2021-11-22 14:47:14
    Temat: Re: Umowa o dzieło a przeniesienie własności
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, trudno kombinować bez wiedzy, jakiego typu jest to dzieło.

    Domek modułowy.

    > Sądzisz, że to, co zrobił, jest warte zaliczki?
    > Czy też sądzisz, że zaliczki i tak nie odzyskasz, więc wolisz cokolwiek?

    Dokładnie.

    stron, rozliczenie, odebranie i przeniesienie własności tego, co już jest zrobione -
    a na kolejne etapy nowe, osobne umowy.

    > Może być aneks, który gruntownie umowę przeredaguje.
    > Albo właśnie rozwiązanie obecnej za porozumieniem stron - oczywiście pod pewnymi
    warunkami - Ty płacisz, on daje to, co już zrobił - plus ew. warunek zawarcia
    kolejnej umowy (choć nie jestem pewien, czy taki warunek można stawiać - i w sumie
    wyjdzie na to samo co ww. aneks).

    No tylko jak to nazwać żeby było nie do wzruszenia (w sensie przejścia
    tej własności na mnie tu i teraz)?