  • Data: 2007-03-31 16:21:40
    Temat: Re: Ubezpieczenie a praca na umowę o dzieło
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "model" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:euls6h$bfj$1@news.onet.pl...

    > hm, z jakiego wobec tego tytułu moge być ubezpieczona w ZUSie jesli osoba
    > ubezpieczona nie zgłaszała mnie?

    Nie wiem gdzie to wyczytalas bo w informatorze ZUS jest jasno powiedziana ze
    osoba ubezpieczona ma obowiazek zglosic czlonkow rodziny. Ja 2 dni temu
    zglaszalam mojego meza, ktory jest bezrobotny poniewaz odkad prowadze DG to
    ja go ubezpieczam a nie UP. Natomiast moje dziecko jest zgloszone do
    ubezpiecznia przez moja tesciowa i jest wpisane do jej legitymacji
    ubezpieczeniowej

    Angie