  • Data: 2003-12-05 15:25:46
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba <k...@t...jest.tylko.po.to.ze.cos.tu.musi.byc> popełnił 04 gru 2003
    na pl.soc.prawo utwór news:bqno37$3qk$1@news.zigzag.pl:

    > Mimo, że informatyka jest nauką techniczną, inżynierską to w wielu
    > miejscach zajmują się tym ludzie którzy przypadkowi, nie mający
    > kierunkowego wykształcenia itp. Nie twierdzę, że każdy informatyk
    > musi legitymować się odpowiednim dyplomem,
    A ja twierdzę, że żeby się tytułować informatykiem trzeba.
    Twierdzę ponadto, że informatyka nie jest nauką techniczną.
    Ba! informatyk nikoniecznie musi umieć obsługiwać komputer.

    > aby most na rzece, biurowiec w którym pracujecie, czy instalację
    > elektryczną w Waszym domu projektował np. filolog niemiecki?
    Wyżej wymienieni przez Ciebie fachowcy od mostów, budynków, inst. elektr.
    zazwyczaj dają gwarancję na wytwory swojej pracy. Niektóre zawody wiążą z
    dziełem twórcę do końca życia. A jak jest w tej wąsko pojętej IT w
    programowaniu?
    Architekt też musi brać pod uwagę wiele, czasami nieprzewidywalnych
    czynników...

    > Zniknęły dane? Oczywiście ściągamy piracki soft narządziowy
    Wy ściągacie?! My ściągamy wtedy backup z półki, a jak brak to soft GNU.

    --
    pozdro
    poreba