    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Thu, 29 Jul 2004 18:19:49 +0200

    > dobry pomysł, skąd jesteś, jadę do Ciebie z piwem, aż mi się moedka
    > sama roześmiała

    Jestem ze świętego miasta :) , a metodę sam wypróbowałem - 100% skuteczna.
    Wkurzało mnię, że ludzie bezmyślnie stawiali auta pod moim oknem, gdzie pod
    tym oknem jest wywietrznik wentylacji oraz okienko pomnieszczenia - suterena
    (czy jak się to nazywa ?) - po prostu 2 poziomowe mieszkanie parter + niższa
    część, której podłoga znajduje się 1m poniżej chodnika. Czasami ktoś uderzał
    samochodem w ten wywietrznik łamiąc go lub okienko. W końcu zrobiłem z 3mm
    grubości blachy obudowę wywietrznika, a w okienku kratę. Niestety nie
    pomogło. Ponad to stawali w poprzek chodnika pod ścianą, a prostopadle do
    moich okien - 20-30cm od ściany. A przecież spokojnie można tam stanąć
    wzdłuż wjazdu na podwórze, zajmując kawałek chodnika i pozostawiając jeszcze
    ok. 3 metrów na przejście dla pieszych pod ścianą.
    Wkurzało mie to, bo zastawiali przejście, a ponadto bałem się, że w ten
    sposób ułatwia się obszczymurkom dostanie się do mojego mieszkania po tym
    samochodzie. Nie mówiąc o szkodach.
    Od czasu jak zacząłem sam w tym miejscu parkować wzdłuż ściany - 3 metry od
    niej, nikt już tam nie zastawia chodnika, chyba, że akurat mnie nie ma. Jak
    widzę taką sytuację, że ktoś w tym miejscu staje w poprzek, to ja stawiam
    auto na swoim miejscu zastawiając jednocześnie wyjazd. Oczywiście osoba ta
    ma możliwość wyjazdu, ale musi się trochę natrudzić, aby wyjechać, ponieważ
    pozostawiam jej ok. 30-40cm.
    Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że obok mamy duży parking, na którym
    zmieści się kilkadziesiąt samochodów, a ludziska i tak potrafią podjechać
    pod ścianę i zastawić przejście :)

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl