eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch › Re: Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
    Date: Mon, 6 May 2024 20:35:35 +0200

    W dniu 06.05.2024 o 10:43, J.F pisze:

    > Pogratulowałbyś lepiej policji.
    > Namierzyli po zdarzeniu, odszukali, złapali.

    Wspólnie z abwerą:P

    > Widać jak policja chce, to potrafi.

    Przecież zawsze twierdziłem że mogą i umieją tylko im się po prostu ne
    chce i mają to najnormalniej w dupie. A tu nie mogli mieć w w dupie więc
    musieli dupę zacisnąć i do roboty się wziąć to co dziwnego że znaleźli?

    > Ciekawe jak to zrobili.

    Normalnie - tak samo jak policja w 20leciu między wojennym a potem
    milicja. Po prostu nie dało się braci starszych spławić ani potem
    umorzyć bo się nic nie zrobiło, a jak już się zaczęło robić to okazuje
    się że się da. Kolesia od żółtej meganki też znaleźli i to za granicą,
    tylko dlatego że próbowali go początkowo wrobić w winę, a potem jak już
    się nie dało wycofać to szukali jako świadka (co nawet sam Robert
    określił jako bez senu i że napewno szukaja go jako sprawcę). Chcieć to
    móc - problem w tym żeby chciało się chcieć.

    Swoją drogą z tym podpaleniem to pewnie w sądzie upadnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!