eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSplata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie) › Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
  • Data: 2003-11-11 10:41:32
    Temat: Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
    Od: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie ponieważ piszesz, raz że nie dostałeś nic a drugi raz, że nie
    było spadku jest to różnica bo jeżeli był jakiś majątek to kto go wziął oraz
    drugie pytanie czy twój ojciec powtórnie się ożenił.
    Pozdrawiam Marek
    Użytkownik "Krzysztof "Kris" Kalus" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bop3d4$fse$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Maciej Mąkowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości