eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSplata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie) › Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
  • Data: 2003-11-11 04:44:00
    Temat: Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bop13s$3k8$1@korweta.task.gda.pl>, Flashi wrote:

    > pokrecone te prawo :)
    > w obu przypadkach dostaje to samo, ale w jednym nic nie trace a w drugim juz
    > tak :(

    Nie znam się formalnie i kompletnie na tym i napiszę tylko co mi się być
    może błędnie wydaje (niech poprawią usłużne dusze jeśli zajdzie
    konieczność). Różnica jest MZ taka, że pewnie w jednym przypadku (z tym
    dobrodziejstwem) spadek podlega jakby inwentaryzacji, więc zwyczajnie
    wiadomo do jakiej kwoty mógłbyś odpowiadać. Jeśli zaś nieokreślono
    wartości spadku no to trudno też określić kwotę graniczną. Taka
    inwentaryzacja też pewnie coś kosztuje.

    --
    Marcin