eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSplata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie) › Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
  • Data: 2003-11-10 21:53:33
    Temat: Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
    Od: "Maciej Mąkowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za tą aluzję oczywiście nie musisz wszystkiego wiedzieć. Rację
    ma Olgierd masz 6 miesięcy od momentu kiedy się dowiedziałeś o tym, że
    jesteś spadkobiercą na złożenie oświadczenia o odrzuceniu spadku bądź
    przyjęcia go z dobrodziejstwem inwentarza.
    Pozdrawiam Marek
    Użytkownik "Krzysztof "Kris" Kalus" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:boov58$eru$1@atlantis.news.tpi.pl...