eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
  • Data: 2002-05-10 11:00:48
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "preon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:abg71k$kp1$1@onyx.icpnet.pl...

    > Jeśli odrzucimy jednych i drugich to kto pozostanie w tym nieszczęsnym
    > kraju?

    Jeżeli nie odrzucimy i jednych i drugich to rzeczywiście nikt nie pozostanie
    w tym nieszczęsnym kraju - Ci co dadzą radę to wyemigrują a reszta zdechnie
    w nędzy.

    > Spisy powszechne robi się na całym świecie.A tą ustawę
    > uchwalili nasi wybrańcy.Czyli pośrednio Ty i ja.I nie tłumacz się
    > czasami że nie byłeś na wyborach.Bo wtedy to nawet nie miałbyś
    > moralnego prawa do narzekania na cokolwiek.

    Nie zmienia to faktu, że są rzeczy ważniejsze na które lepiej wydać złupione
    na podatnikach pieniadze.
    Przypominam Panu, że całą administrację-biurokrację utrzymują podatnicy. A
    etaty rosną jeżeli nie w postępie geometrycznym to na pewno w arytmetycznym.

    Pozdrawiam
    preon