  • Data: 2015-10-07 17:30:47
    Temat: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 07.10.2015 o 12:13, J.F. pisze:

    >Nie trzeba żadnych wyczynów ... wyobraź sobie że umiera ktoś kto ma
    >mieszkanie w fatalnym stanie, w fatalnej lokalizacji i zamieszkałe
    >przez
    >jakichś meneli. Mieszkanie warte wg wyceny 100tys. Równocześnie jest
    >te
    >100 tys długu.
    >Zanim mieszkanie sprzedasz to z długu się robi powiedzmy 120 tys zaś
    >mieszkanie spada do 80 tys, bo albo wycena była zbyt optymistyczna,
    >albo
    >robiona w 2007 roku.
    >Na dzień dobry jesteś 40 tys do tyłu.

    Tylko ze jesli przejmujesz z dobrodziejstwem inwentarza, to po
    sprzedaniu bank/wierzyciel dostaje te 80 tys i koniec.
    Nie masz zadnego dlugu.
    Choc chyba bezpieczniej oddac mu to mieszkanie - niech sobie sam
    sprzedaje, a nie narzeka, ze za tanio bylo sprzedane.

    Ja zas o sytuacji, ze do tego czasu rozne rzeczy moga sie zdarzyc przy
    naszej praktyce sadowej.
    Przyjdzie komornik i sciagnie z ciebie te 120 tys chocby ...

    J.