eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo? › Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
  • Data: 2007-02-15 22:51:12
    Temat: Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 15.02.2007 Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> napisał/a:
    > On 2007-02-15 22:51, Robert Tomasik wrote:
    >> Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name>
    >> napisał w wiadomości news:45d4cd94@news.home.net.pl...
    >>
    >> Jest to kwestia umowy pomiędzy Tobą a sklepem. Skoro oferują to w
    >> kawałkach, a Ty ofertę przyjmujesz, to dostajesz w kawałkach. Może ich
    >> nie kupić albo zapłacić za złożenie.
    >
    > Pytanie kluczowe to czy domyślnie sprzedaż mebli jest w kawałkach czy
    > nie. Inaczej, czy jeśli umowa nie określa stanu końcowego mebla to umowa
    > została zawarta co do mebla złożonego czy w kawałkach.

    Nie ma tu czegoś domyślnego. Co najwyżej zalezy to od okoliczności
    sprzedaży (np. taka Ikea...). Formalnie MZ sprzedawca powinien
    poinformować, że meble te będą wymagały złożenia a jeśli tego nie zrobił a
    Ty nie miałeś możliwości dowiedzenia się o tym przed ich wydaniem, to
    możesz MZ dochodzić swoich praw z tyt. niezgodności z umową. Ale o ile
    "rzucasz" się tu tylko dla zasady to sobie odpuść, bo będzie to wszystko
    kosztowało dużo więcej czasu niż skręcenie tych mebli.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1