eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo? › Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
  • Data: 2007-02-16 03:43:43
    Temat: Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> wrote in message
    news:45d4d4d4$1@news.home.net.pl...


    >Uściślę: pytam się po to, aby wiedzieć czy jest sens się upierać się w
    >sklepie czy nie. Dlatego byłbym wdzięczny za jakieś argumenty przemawiające
    >za jedną albo drugą opcją.


    Nie ma sensu.
    Jeśli sprzedawca cię uprzedził, że to co oglądasz jest mebel po zmontowaniu
    i że tak jak stoi na wystawie to będzie wyglądał jak go skręcisz, to nie ma
    zwykle o czym gadać. Dla własnego bezpieczeństwa jak na fakturze napisze
    zestaw meblowy do samodzielnego montażu to już mu się w ogóle nie możesz
    przyczepić.

    Jak natomiast spodziewałeś się mebla w całości lub montażu w domu przez
    firmę, a tak się nie stało to formalnie reklamujesz towar z tytułu
    niezgodności i z umową. W efekcie dostaniesz kasę, ale zmontowania mebla za
    darmo i tak nie ugrasz.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1