eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo? › Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
  • Data: 2007-02-15 22:01:28
    Temat: Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Czy ma uzasadnienie żądanie od kupującego dodatkowej opłaty
    >> za zmontowanie mebla?

    Tak. Jest to dodatkowa usługa. No chyba, że w ofercie sklepu pisze, że
    płacisz za gotowca.

    Umawiasz się ze sprzedającym, że kupujesz mebel w stanie "tartak". Jeśli
    chcesz kupić w stanie złożonym, to ten sam mebel jest powiększany o koszt
    złożenia. Nie ma tutaj nigdzie oszustwa, czy naciągactwa. Porządne sklepy
    meblowe mają koszt złożenia w cenniku. W tych gorszych robią to pracownicy
    na fuchę.

    Poza tym za transport w stanie rozłożonym tez zapłacisz pewnie ze 2 razy
    więcej.

    --
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1