eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo? › Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
  • Data: 2007-02-15 21:46:59
    Temat: Re: Skręcanie mebli -- czy sprzedawca ma obowiązek skręcić klientowi meble za darmo?
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2007-02-15 22:26, scream wrote:
    > Dnia Thu, 15 Feb 2007 22:15:56 +0100, Przemysław Płaskowicki napisał(a):
    >
    >> Czy wobec tego można
    >> skutecznie dochodzić aby mebel został wydany ze sklepu w stanie
    >> zmontowanym?
    >
    > Nie.
    >
    >> Czy ma uzasadnienie żądanie od kupującego dodatkowej opłaty
    >> za zmontowanie mebla?
    >
    > Tak.
    >

    Uściślę: pytam się po to, aby wiedzieć czy jest sens się upierać się w
    sklepie czy nie. Dlatego byłbym wdzięczny za jakieś argumenty
    przemawiające za jedną albo drugą opcją.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the
    patient from the influences under which he incurred the disorder.
    (Ambrose Bierce)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1