  • Data: 2003-12-16 17:43:52
    Temat: Re: Sam nie wierze, że się tak załatwiłem.
    Od: "-ZED-" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:brncpu$dqn$1@news.onet.pl...

    > Nie.

    To zapytaj na jakiej podstawie kręci nosem. Reklamujesz nie to, że klucze
    zniknęły, tylko to, że zamek nie działa. Klucze ukryłeś w bezpiecznym
    miejscu i nie do niego należy ocena tgo, czy zrobiłeś dobrze, czy źle.
    Niech wskaże zapis w umowie/gwarancji, który naruszyleś. Zamek się zepsuł
    i tyle. ;-)
    Sejf jest kompletny i zapwne spełnia warunki okreslone w dostarczonej
    do punktu gwarancji. ;-)

    BTW: Czy instrukcja była dołączona i sporządzona w języku polskim?

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    No tak, od kiedy opracowano proces fermentacji, slowo "Dziekuje"