  • Data: 2013-12-19 19:29:55
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:l8uej6$rp8$1@node2.news.atman.pl...

    > Którą jak najbardziej można oficjalnie dokumentować i wtedy problemu nie ma.

    > Cóż, pierwszym krokiem poprawy działania państwa byłoby odcięcie finansowania
    > dla takich pasożytów, jak bokun czy księża.

    Pasożyctów należy odciąć, ale jak to zrobić, pasożytów u władzy! Którzy
    pasożytują na zniewolonym narodzie polskim i zaorali całą Polskę, uwłaszczając
    się bandziory na majątku narodowym Polaków i niszcząc zakłady pracy...

    Ja płaciłem też składki, blisko 10 lat w PRLu. Teraz dla takich ludzi jak ja, z
    moim wykształceniem nie ma w Polsce pracy, z powyższego powodu. To jest
    niesprawiedliwe, bo ktoś
    inny może teraz tylko 5 lat płacić składki, ale w ostatnim czasie i jak się
    rozchoruje, to rentę dostanie, a ja nie..., bo wiele lat wcześniej...

    boukun