  • Data: 2003-09-29 17:05:16
    Temat: Re: Re: Czy w takiej sytuacji termin w umowie nadal obowiazuje?
    Od: MARR <m...@a...waw.pll> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Mon, 29 Sep 2003 11:59:35 +0000 (UTC), niejaki " "
    <k...@N...gazeta.pl> popełnił był na grupie następujące słowa:

    >Chodzilo mi o to, czy mozna ich zgodnie z prawem wyrzucic przed uplywem
    >terminu zawartego w akcie notarialnym, z uwagi na to, ze nie mam gdzie
    >mieszkac.
    Nikogo raczej nie będzie interesowało, że nie masz gdzie mieszkać. Akt
    notarialny mówi, że wydanie mieszkania nastąpi w dn. 5 października i
    to jest prawo.
    Zgodziłaś się na to i kuniec.
    Pomieszkaj te kilka dni u koleżanki i czekaj, aż nadejdzie dzień
    wyprowadzki.

    MARR