eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzy jakiej kwocie kupujący chce naciągnąć, a przy jakiej nie? › Re: Przy jakiej kwocie kupujący chce naciągnąć, a przy jakiej nie?
  • Data: 2011-05-17 08:34:37
    Temat: Re: Przy jakiej kwocie kupujący chce naciągnąć, a przy jakiej nie?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 10:16, SDD pisze:
    > Ale wlasnie w zwiazku z powyzszym nie bardzo sie to trzyma (chyba, ze byl na
    > rowni cwaniakiem i idiotą i nie wiedzial o stalej prowizji)

    No właśnie i sprzedawca i kupujący siebie warci. Jeden chciał
    "oszczędzić" na opłatach Allegro, drugi chciał "kupić" ciągnik za 32 zł.
    Jak dla mnie to szkoda, że tylko ten drugi został ukarany.
    Kombinowanie z aukcjami na Allegro to niestety standard i takie kwiatki
    się dość często zdarzają. Człowiek licytuje coś od złotówki, przebija,
    pilnuje itd, żeby przed końcem aukcji zobaczyć że jego i inne oferty
    zostały odwołane "bo się zniszczyło" a sprzedawca zawiera transakcję
    poza serwisem, nie płacąc prowizji od kwoty sprzedaży i używając go
    tylko do (prawie) bezpłatnej reklamy.

    --
    MZ