  • Data: 2011-08-20 18:59:53
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesławek" <c...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:j2ot96$rg9$1@news.onet.pl...

    > To jest właściwie jedyna kwestia, którą można uznać za brak wyczucia po
    > stronie energetyki bo nie można powiedzieć że tym wyrządzili mu krzywdę.
    > Poza tym i tak dobrze, że położyli metr od granicy działki czyli
    > przyszłego płotu. Jakby położyli bliżej to mógłby mieć problem z jego
    > wybudowaniem.
    > Jakby Ciebie energetyka poinformowała o takim zamiarze ułożenia na Twojej
    > działce kabli zasilających domy przyszłych sąsiadów to byś nie pozwolił?
    > Ja bym tylko spróbował ugrać to, żeby jednocześnie ustawili mi na działce
> [...]

    Widzisz normalnie to Energetyka powinna prowadzic takie kable wg jakiegos
    projektu budowlanego z pozwoleniem na budowe.
    Azeby pozwolenie dostac to energetyka powinna miec uzgodnione NA PISMIE to z
    wszystkimi wlascicielami dzialek po ktorych pojda z kablem- inaczej nie
    powinni dostac pozwolenia na budowe.
    Wiec skoro go nie poinformowali to znaczy sie ze najpewniej jada na dziko.

    Ostatnio wiem ze kolega ktory projektowal trase kabli do jakiejs stacji
    trafo najwiecej zachodu mial z uzyskaniem zgod wlascicieli- bez tego nie
    mial co marzyc o skladaniu projektu do urzedu by sie starac o pozwolenie na
    budowe.