  • Data: 2002-12-17 14:08:58
    Temat: Re: Przekroczenie terminu umowy - co mozna zrobic
    Od: "Jacekraf" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Wobec opóżnienia w rozpoczęciu wykonywania dzieła możesz odstąpić od
    > umowy (art.635 kc). Ale czy na pewno tego chcesz?

    [cut]

    >I tak naprawdę to albo załatwisz sprawę
    > polubownie, albo w ogóle zrezygnujesz, bo wątpię czy będzie Ci się
    > chciało iść z tym do sądu..

    Nie, nie, jasne. wcale nie chce odstepowac od umowy teraz. Chcialem miec
    tylko pewnosc, ze mam podstawe do roszczen wobec uslugodawcy. Rozumiem, ze
    sprawe te nalezy zalatwic u podstaw czyli zupelnie polubownie (liczac na
    upust od ceny uslugi jako konsekwencje niewywiazania sie z terminu).

    Bardzo dziekuje za pomoc :)))

    Pozdrawiam
    Rafal