-
Data: 2009-04-06 20:17:23
Temat: Re: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
Od: causa1980 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 3 Kwi, 15:32, Pawelek <e...@w...pl> wrote:
> Dzień dobry wszystkim dobrym duszom na tej grupie :-)
>
> Do tej pory byłem jedynie biernym czytelnikiem grupy, który przygląda
> się kłopotom codziennym osób tutaj piszących oraz ewentualnym
> rozwiązaniom. Niestety w końcu i ja wpadłem w sidła niewiedzy
> przepisów i ewentualnego stosowania na codzień prawa w przedmiotowym
> temacie...
>
> Nawiązując do mojej historii opisanej na grupie merytorycznie
> zajmującej się tematyką sprzętu komputerowego:
>
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
hread/thread/e56a...
>
> W skrócie: kupiłem laptopa Lenovo R61i, w którym po 7 miesiącach
> zaczęła pękać obudowa na około zacisku. Udałem się do serwisu Ram-
> serwis, który jest autoryzowany oraz działa w imieniu Lenovo. Po
> krótkiej rozmowie otrzymałem w biurze informacje, że nie powinno być
> kłopotów z realizacją gwarancji oraz że sprzęt zostanie przesłany do
> Warszawy. Po kilku dniach otrzymałem na telefon komórkowy sms, że
> serwis prosi o kontakt. Oczywiście oddzwoniłem i otrzymałem
> informacje, ze serwis odmawia naprawy gwarancyjnej. Odpowiedni
> protokół otrzymałem na e-mail.
>
> Poprosiłem o informacje czy zostanę obciążony jakimikolwiek kosztami i
> otrzymałem informacje, że będe musiał zapłacić za diagnozę
> ( sprawdzenie czy komputer podlega gwarancji!) 84.18zł.
>
> Kochani! Jeśli wiecie to dajcie mi info co mogę zrobić w rzeczonej
> sprawie, czy ktoś miał już do czynienia z podobną sytuacją oraz czy
> jest to prawnie dopuszczalne aby pobierać od klienta pieniądze za
> sprawdzenie czy usterka jest usuwana na gwarancji.
>
> Z pozdrowieniami
> Paweł
Mam podobnego laptopa IBM R61i u jestem bardzo zadowolony z niego. Nic
mi się nie dzieje. Właśnie na nim piszę.
Co do sprawy, jeżeli w gwarancji nie ma nic na temat jakichkolwiek
opłat to nie ma podstaw do obciążenie Ciebie opłatą. Jest obowiązkiem
gwaranta rozpatrzyć zgłoszony problem sprzętu, nawet jak nie ma
podstaw do naprawy na podstawie gwarancji. Zastanów się również nad
skorzystaniem z rękojmi. Może problem z obudową powstał na skutek
wady, która była już przy zakupie laptopa. Raczej wątpliwa to sprawa:)
Pzdr
Najnowsze wątki z tej grupy
- antyfaszystka
- W ogóle nie widać...
- I znowu inżynierowie i inżynierzy...
- Dokumenty zgromadzone przez Instytut Pamięci
- Absurdalny zakaz fotografowania będzie nowelizowany
- Takie tam...
- https://newsgrouper.org/pl.soc.prawo blokuje posty: 154 posts blocked.
- Skazany za zabójstwo a ofiara żyje
- celnicy pobili policjanta
- Andrzej Duda ułaskawił Roberta Bąkiewicza od zarzutu zapchnięcia ze schodów aktywistki Babci Kasi
- Policjanci katowali niewinnego człowieka, ale są niewinni
- dron na granicy polsko niemieckiej
- chroń PESEL dziecka
- Teoretyczny przypadek
- Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka: dodałem p. 11 zabraniający efektywnych, podatków przekraczających 49% zysków
Najnowsze wątki
- 2025-07-22 antyfaszystka
- 2025-07-22 W ogóle nie widać...
- 2025-07-22 I znowu inżynierowie i inżynierzy...
- 2025-07-21 Dokumenty zgromadzone przez Instytut Pamięci
- 2025-07-20 Absurdalny zakaz fotografowania będzie nowelizowany
- 2025-07-20 Takie tam...
- 2025-07-20 https://newsgrouper.org/pl.soc.prawo blokuje posty: 154 posts blocked.
- 2025-07-19 Skazany za zabójstwo a ofiara żyje
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-17 Andrzej Duda ułaskawił Roberta Bąkiewicza od zarzutu zapchnięcia ze schodów aktywistki Babci Kasi
- 2025-07-17 Policjanci katowali niewinnego człowieka, ale są niewinni
- 2025-07-16 dron na granicy polsko niemieckiej
- 2025-07-16 chroń PESEL dziecka
- 2025-07-15 Teoretyczny przypadek
- 2025-07-15 Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka: dodałem p. 11 zabraniający efektywnych, podatków przekraczających 49% zysków