eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje? › Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
  • Data: 2005-08-30 01:54:43
    Temat: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty wrote:

    > sam sobie jesteś winny. Gdybyś pogoglował poczytałbyś, że wszyscy
    > narzekają na MM. Ale niektórzy starają się być lepsi i potem mają
    > problemy z serwisem.

    Nie wszyscy. Ja akurat z MM problemów nie miałem - nie licząc
    upierdliwych cieciów przy wejściu, którym się nie podobają plecaki (zaś
    równie duże damskie torby kompletnie olewają).

    Np. kiedyś nabyłem joystick z 'force-feedback' które cienko działało i z
    paroma 'martwymi' mikroprzełącznikami.

    Bez gadania od ręki wymienili.

    Kiedyś omyłkowo kupiłem zły kabelek audio - też wymienili.

    Kabelek, który jak się okazało nie pasował mi do telefonu też przyjęli
    (choć to akurat uzgodniłem wcześniej, bo sprzedawcy sami nie byli pewni,
    czy z moim zadziała).

    Tak więc różnie bywa.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)