  • Data: 2022-07-04 06:59:56
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak z przestrzeganiem ograniczeń prędkości - u nas kaganiec przy 90 działa:)

    Jak z całym podejściem do prawa i przewinień o małej szkodliwości, czyli
    można trochę broić, ale nie wolno przeginać. Do 10 ponad limit raczej
    się nie karze. Powyżej, jak niewiele, możesz dostać nawet 2 ostrzeżenia
    zanim ukarzą mandatem. Jak wpadki nie zdarzają się często, to nie ma
    problemu. Jak często, to i się pewnie dopieprzą do małego przekroczenia.

    Prawdę mówiąc, czasami to nie wiem, czym się w takich sprawach kierują,
    bo mojej żonie przydarzyło się, że nadziała się na ukryty radar 2x w
    odstępie tygodnia. Dostała najpierw jedno ostrzeżenie, a potem wkrótce
    drugie z lokalizacją tego radaru :) Wychodzi w sumie na to, że po prostu
    nie chcieli aby jeździła tam zbyt szybko.

    --
    Marcin