  • Data: 2022-06-26 15:19:43
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2022 o 14:27, Akarm pisze:
    > Przecież pierwszeństwo wchodząc też mieli od samego początku, co w tym
    > nowego?

    Wskażesz, z czego to wynikało. W Internecie jest dostępne pierwotne
    brzmienie art. 13.1 PoRD.

    > Często propaguje się różne wybrane przez reklamodawcę elementy.
    > A zapomina się o wielu pozostałych. Tak jak w przypadku prawa o ruchu
    > drogowym - zapomniano(?) również o setkach(!) innych zapisów.

    Tylko, że tu akurat o życie ludzi chodzi, a nie zły smak kawy.

    > Kierujący pojazdami powinni wiedzieć, że pieszy ma pierwszeństwo zarówno
    > na chodniku, jak i na oznaczonym przejściu dla pieszych.

    Powinni. trudno nie przyznać Ci racji. A kierowałeś kiedykolwiek
    jakimkolwiek pojazdem? Bo tak czytając, to mam wątpliwości, czy na
    deskorolce jechałeś po chodniku.

    --
    Robert Tomasik