  • Data: 2022-06-27 00:39:44
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2022 o 16:54, Shrek pisze:

    > Z drugiej strony czy ty jak jedziesz na zielonym albo z pierwszeństwem
    > to się zatrzymujesz i sprawdzasz czy "szawgier nie jedzie"?

    I tu Cię zaskoczę. Noc rządzi się swoimi prawami. Sprawdza się na
    głównej, czy jakiś oszołom nie jedzie w poprzek. Jeździ się okrakiem po
    linii środkowej, by Ci ktoś nie wyskoczył z chodnika. Robi masę rzeczy,
    których w ogóle nie przewidujesz.

    A wracając do pytania. Nadal nie wolno wchodzić bezpośrednio przed
    nadjeżdżający pojazd. tego przepisu nie uchylono.

    --
    Robert Tomasik