eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-28 21:19:57
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie potrafiłem zrozumieć, po co przypisywano temu taką wagę. Gdyby
    > nie rozpętywanie dzikich afer tym spacerom, to by pewnie nikt o nich nie
    > wiedział. Pospacerowaliby i byłoby koniec. Ta cała ochrona i zadyma była
    > wynikiem tego, że próbowano ich powstrzymać, a oni sie uparli mimo
    > wszytko chodzić.

    Oczywiście - plac Piłsudskiego też przerobili na poligon tylko dlatego,
    że warszawiacy po dobroci nie chcieli oddać. Przecież by tam tylko kilka
    pomników postawili, może mauzoleum zbudowali. No i świnie nie chciały
    trasy łazienkowskiej na aleje naczelnego awiatora oddać. W sumie to
    trochę jak z tymi Polakami i korytarzem - uparli się i przez nich wojna
    była.

    Shrek