eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Subject: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu
    oskarżonych
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <17zulgdvx8thq$.kzd3tv6k7848.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <74fwbfgjr27n.1x7w00gx56kai$.dlg@40tude.net>
    <5c461d3d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <daqnv5dov5qg$.o2xa4lisg5lc.dlg@40tude.net>
    <5c47327a$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <nHO1E.174741$_V1.134628@fx23.ams1>
    <5c48a297$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c48ab57$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c48b688$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c48dca6$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Thu, 24 Jan 2019 08:49:19 +0100

    W dniu 2019-01-23 o 22:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Na koncercie powiadasz ... a pamietasz sprawe Nergala ?
    > Sad uznal, ze nie obraza uczuc osob wierzacych, bo takowe na jego
    > koncerty nie przychodza.

    Po pierwsze, zapis w kodeksie o obrazie uczuć religijnych, to gwałt na
    rozumie.

    Po drugie, "śmierć pedałom" kontra "obraza uczuć religijnych", to też
    jest gwałt na rozumie.

    > Wiec jesli to zamkniety koncert dla zwolennikow pewnej idei ... czy
    > mozna to to jest propagowanie tejze idei ?

    Więc jeśli jest to zamknięte zebranie do omówienia przez grupę napadu na
    bank, to wszystko OK, tak?

    Ale wiesz dlaczego propagowanie faszyzmu jest zabronione, a propagowanie
    idei np. żeby nie bić dzieci nie jest?
    Czy może dla Ciebie nie ma różnicy jaka idea jest propagowana?

    Dyskusja nie jest o propagowaniu jakichś tam idei, tylko o propagowaniu
    faszyzmu i celebrowaniu urodzin masowego mordercy.

    Ogarnijcie się ludzie.

    > A co zrobili ?

    A czego nie rozumiesz?
    Historii w szkole się nie uczyłeś?

    > Pamietaj, ze naszym kraju mamy zagwarantowana swobode
    > pogladow i zakaz propagowania ideologii faszystowskiej.
    >
    > Ba - mamy tez konstytucyjna swobode głoszenia pogladow,  a zakaz ledwie
    > ustawowy ...

    Ale własny rozum chyba też mamy? Czy też go trzeba zapisać ustawowo, bo
    inaczej ludzie nie są w stanie samodzielnie zrozumieć, co się w tym
    lesie stało?

    Pozdrawiam
    Piotr