eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
  • Data: 2014-10-21 15:45:29
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 22:51:03 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > To Ty nie masz wątpliwości. teraz pozostaje przekonać sąd.

    Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.
    I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet
    gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
    placic trzeba...

    Pozdrawiam
    MK