  • Data: 2004-09-28 13:29:02
    Temat: Re: Pomocy - ZUS żąda odsetek
    Od: "Zielony" <d...@i...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (ciach)...
    Nie wiem, w jakiej jesteś sytaucji, ale IMHO - niewarto.
    > Trzeba zacisnąć pasa... i zapłacić.
    > U mnie same odsetki to 50% należności głównej.
    >
    > ZUS to shit jakich mało.

    Sprawe czesciowo wygralem
    Odsetki od daty zlozenia pisma zaplaci pani z zus ("t.z. jelen")
    a ja tylko do dnia zlozenia pisma (przpominam ze im to pismo zginelo)
    Co i tak daje kwote nie mala
    Zlozylem pismo o rozlozenie na raty i czekam na odpowiedz
    ale kto mi zabroni placic to w czesciach ??? :-)

    Zielony