  • Data: 2017-12-13 14:09:06
    Temat: Re: Polskie Normy - jak to z nimi jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5a3064d9$0$5141$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 12-12-17 o 22:42, J.F. pisze:

    >OK! Pojąłem w czym problem. Moim zdaniem błąd twórcy rozporządzenia.
    >Bo
    >jeśli już, to powinno być określone, że PKN w drodze normy określi
    >sposób badania - i tyle. Wówczas stosujesz aktualną. A tak, to
    >faktycznie zastosowanie nowej może spowodować zarzut, ze zastosowałeś
    >niezgodnie z Rozporządzeniem.

    IMO ... zalezy o jakim bledzie mowisz.
    Jesli takim, ze minister nie wiedzial o nowej normie i wpisal/zostawil
    stara - to byc moze blad.
    Albo i nie - bo stara mu sie podoba, a nowa nie musi :-)

    Dat nie sprawdzalem - byc moze ta nowa norma jest sprzed daty
    podpisania rozporzadzenia.

    Ale jesli uwazasz, ze minister powinien wpisac "wedle aktualnej wersji
    normy numer xxxx" ... no, ciekaw jestem, czy to dopuszczalne.
    Kwestia kosztow to jedno, ale to minister ma ustalic przepisy, a nie
    PKN :-)
    Delegowanie uprawnien zdaje sie tez bylo kwestionowane.

    J.