  • Data: 2018-01-27 08:43:03
    Temat: Re: Policja umarza, bo nie wykrywa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przekonaj mnie argumentami merytorycznymi. Hejtowanie. Jakieś osobiste
    > przytyki, to nie są dla mnie żadne argumenty.

    Przecież padły. To że bierzesz je do siebie osobiście, bo odnoszą się do
    twoich wypowiedzi nic nie zmienia.

    Obiektywnie - jak trzeba postawić zarzuty matkom, które straciły dzieci
    prokuratorzy nie widzą problemów, żeby postawić zarzuty. Jak faszystom
    to prokuratora ogarnia niemoc i nawet za propagowanie faszyzmu nie
    potrafi ich ścignąć... Takie są obiektywne fakty.

    > Chcę wierzyć, że nie.

    Przejrzyj na oczy. Najpierw prokuratura (od dawna), potem kulsony,
    strażacy ustawiający barierki po cywilu, w międzyczasie władza, co "nie
    popiera ale rozumie". Powiedz jeszcze, że wierzysz w kampanie
    "sprawiedliwe sądy"... proadzoną już po przejęciu sądów powszechnych.
    Daj spokój... Clou stanowi władza która nie popiera ale rozumie.
    Prokurator też rozumie, czego od nie go oczekuje minister.

    Shrek