  • Data: 2020-11-23 16:09:32
    Temat: Re: Pojedynek obywatela z policją pod Pałacem Kultury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fbb988e$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 23.11.2020 o 11:03, m4rkiz pisze:

    >Bo u nas nie ma takiego zwyczaju. Kolejna ekipa też chce swoje zabrać
    >nie chce zostać osądzona.

    Przede wszystkim, jak zabieraja "w rekawiczkach", to nie bardzo jest
    paragraf.

    Jak nie wykryja jakiejs kradziezy czy lapowki, to nie bardzo jest jak
    skazac.

    Podpadli mocno za pare rzeczy, za ktore sie IMO Trybunal Stanu nalezy,
    ale tam raczej odsiadki sie nie przewiduje.

    A lapowki ... kogo to PiS oskarza i od 5 lat nie potrafi dowodow
    zgromadzic ?

    A przeciez na tasmach z Sowy sprawy lezaly na tacy :-)

    A policjanta za przekroczenie uprawnien mozna skazac :-)

    J.