  • Data: 2005-03-29 19:36:03
    Temat: Re: Podwyższenie abonametu, który w umowie jest stały!!
    Od: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grandalf wrote:
    > Umowe na świadczenie dostępu do internetu podpisałem rok temu. W niej
    > kwota abonamentu to 35zł. Teraz admin pisze mi, że podwyższa
    > abonament za względu na VAT TPSA na 40zł. W umowie nic nie ma żeby
    > zmieniać kwote abonamentu. Czy jest to zgodne sprawem? Czy musze
    > płacić wyższy abonament?
    > Pozdrawiam

    No prawde mówiąc to nie spodziewałem się takiego odzewu. Już wyjaśniam pewne
    sprawy.
    Abonament no 35zł brutto i tyle płaciłem każdy miesiąc.

    Skan umowy przesyłam w załączniku. Dane osobowe i niepotrzebne informacje
    usunąłem. Mam mało czasu bo już od nowego miesiąca jest abonament wyższy,
    więc musze przygotować dowody. Nie mam kasy na taki abonament.

    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 3 min, a już po 24h
    możesz kupować. Polecam