  • Data: 2022-06-20 11:14:48
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-06-2022 o 10:49, Akarm napisał:

> [...]
    > 45-54       518 |   14       504
    > 55-64     1 559 |   73     1 486
    > 65-74     4 136 |  321     3 815
    > 75-84     4 856 |  428     4 428
    > 85-94     4 811 |  401     4 410
    > 95+       5 374 |  432     4 942
    >          21 609 |1 378    19 931
    >
    > To mi jakoś niezbyt wygląda na 42%, ale może się mylę...

    > Oczywiście.
    > Raporty zgonów (np. te z marca 2022 roku) nie mogą być wystarczającym
    > dowodem, bo to są tylko stwierdzone faktyczne zgony. Głupia metodologia,
    > polegająca na stwierdzeniu czy chory zmarł naprawdę, czy tylko symuluje.

    nie, to na co kto umarł jest z tyłka, bo jest to na podstawie tego, że
    ktoś miał wcześniej dodatni wynik wadliwego testu.
    Tu masz wyjaśnione czemu - rozmawia dr Pieniążek z dr. Babickim
    https://rumble.com/v13iix4-08-wywiad-kuby-z-normanem
    .html

    > Jasne!
    > Uczenie organizmu walki z wirusem bez podawania żywego wirusa (jak w
    > szczepionkach sprzed kilkudziesięciu lat), a tylko tylko informacji o
    > jego właściwościach, to bubel. Albowiem gdyby podano wirusa, to on
    > mógłby wyrządzić krzywdę organizmowi. Natomiast nauczenie układu
    > odpornościowego rozpoznawania wirusa na podstawie informacji o jego
    > budowie jest bardzo groźne, bo organizm nie jest zainfekowany. Skandal!

    te szczepionki to nie są szczepionki tradycyjne, więc znowu bajdurzysz
    nie na temat. Może najpierw zapoznasz się czemu testy, które się serwuje
    nie nadają się do diagnozowania. Wracając do szczepionek (które jeszcze
    w 2020r nie mógłbyś szczepionką nazwać, musiano do tego celu zmienić
    definicję szczepionki, ale co tam) w tych szczepionkach wybrano
    najbardziej niebezpieczną część całego wirusa (w dodatku szybko
    mutującą) jako to czego ma się nauczyć organizm - oczywiście jest to
    bezpieczniejsze niż to, że wiele osób może mieć krzyżową odporność?

    https://rumble.com/v153yb1-16-wywiad-kuby-z-normanem
    .html
    Tu masz informacje co do odporności na przykładzie wycieczkowca Diamond
    Princess...

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl