  • Data: 2022-06-18 09:04:51
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jun 2022 21:01:10 +0200, Shrek napisał(a):

    > Dziwne, nauka przez ponad sto lat twierdziła, że szczepienia zapobiegają
    > zachorowaniom. Nawet w ten sposób bada się skuteczność szczepionki. A tu
    > nagle nie pasuje do narracji i ...
    Bo widzisz Shreku, wiedza jest podawana ludziom powoli, w miarę ich
    możliwości rozumienia. Dzieciom najpierw mówi się że braciszek pojawił
    się z brzuszka mamusi, dopiero jak podrośnie mówi się którędy a na
    koniec dopiero, jak się tam znalazł. Wiedza o szczepionkach dla twojego
    etapu rozwoju umysłowego właśnie tak wygląda - szczepionki zapobiegają.

    > Wiedziałem, że nie wiesz:P
    Nie prowokuj, próżne wysiłki. Abyś osiągnął wyższy stopień rozumienia
    musisz sam popracować.

    --
    Jacek
    I hate haters.