  • Data: 2022-06-18 11:41:24
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2022 o 10:12, Shrek pisze:

    > Przez ponad sto lat zapobiegały, skuteczność szczepień badało się
    > (również na covid) porównując ilość infekcji objawowych (czyli
    > zachorowań) między grupą zaszczepioną a kontrolną, aż ty nagle okazało
    > się się, że spece od szczepionek byli jak dzieci i nagle po porażce
    > szczeionki na kowid objawili się dorośli domorośli "naukofcy"

    Naukowcy badają również skuteczność szczepień wśród tylko
    zaszczepionych. Np. zachorowania "przełamujące" po zaszczepieniu.
    Jak to się liczy, jak nazywa się taka metoda liczenia i dlaczego tak, a
    nie inaczej, podawałem ci tu wielokrotnie, praktycznie w każdym
    tygodniowym raporcie z RKI. Nawet zacytowałem ten konkretny fragment, w
    wolnym, telegraficznym tłumaczeniu z języka nieludzkiego, żebyś miał
    szansę przyswoić.
    Tak więc skuteczność szczepień, to nie tylko różnica w zachorowaniach
    pomiędzy zaszczepionymi i niezaszczepionymi. I tego jest więcej.

    Ale wyparłeś, bo nie pasuje ci to do tezy.
    Więc powtarzasz jak mantrę, że przez sto lat badano skuteczność jedną
    jedyną słuszną metodą, co jest zwykłą bzdurą, bo spece od szczepionek
    znają, stosują i szacują skuteczność szczepień również innymi metodami i
    dopiero na tej podstawie wyciągają sensowne wnioski co do skuteczności
    szczepień.
    Dlatego nazywamy ich specami od szczepionek, a nie dziećmi, które
    wyciągają wnioski z tego, co widzą za oknem, a potem twierdzą, że
    szczepionka nie działa równocześnie powołując się na dane, z których
    jednoznacznie wynika, że działa.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr