  • Data: 2022-06-18 18:58:17
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2022 o 11:41, Kviat pisze:

    > Naukowcy badają również skuteczność szczepień wśród tylko
    > zaszczepionych. Np. zachorowania "przełamujące" po zaszczepieniu.

    No i w przypadku covid19 wychodzi że po 25 tygodniach każde zakażenie
    które jest "przełamujące" bez szczepienia jest również "przełamujące" po
    szczepieniu. Nieważne ile dawek i busterów. Innymi słowy praktycznie
    każdy kto jest "w pełni zaszczepiony" ma obecnie taką samą odporność jak
    niezaszczepiony (bo praktycznie wszyscy co się szczepili robili to
    więcej niż 25 tygodni temu). Co więcej po raz kolejny się nie
    zaszczepisz, bo na razie niewolno.

    > Jak to się liczy, jak nazywa się taka metoda liczenia i dlaczego tak, a
    > nie inaczej, podawałem ci tu wielokrotnie, praktycznie w każdym
    > tygodniowym raporcie z RKI. Nawet zacytowałem ten konkretny fragment, w
    > wolnym, telegraficznym tłumaczeniu z języka nieludzkiego, żebyś miał
    > szansę przyswoić.

    Przeciwnie - nigdy tego nie zrobiłeś pomimo próśb żebyś wskazał choć
    własciwy fragment w tym raporcie, bo nie każdy zna biegle niemiecki. W
    zamian wielokrotnie dostawałeś wyniki skuteczności szczepień w UK -
    uprzejmie proszę żebyś szukać nie musiał - widzę że dodali za czerwiec,
    ale nie czytałem jeszcze.

    > Tak więc skuteczność szczepień, to nie tylko różnica w zachorowaniach
    > pomiędzy zaszczepionymi i niezaszczepionymi. I tego jest więcej.

    Ale skuteczność szczepień i transmisji leży u podstawy certów.

    > Ale wyparłeś, bo nie pasuje ci to do tezy.

    A co ma ewentualna mniejsza śmiertelność do zakazu podróży bez certa?
    Boją się że umrze w niewłaściwym miejscu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!