eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPaństwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony › Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do
    obrony
    Date: Fri, 14 Jan 2022 16:13:11 +0100

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 16:07:48 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale wielu po pierwszym incydencie ucieklo, wiec sie da,
    > nie mozna argumentowac, ze nie ma odrobiny wolnego wyboru.
    Nie zrozumiałeś. Nie mówię o wyborze czy pozostać przy molestującym czy
    uciec tylko o wyborze czy stać się homo czy hetero.

    >Ja tam nie wiem, jakie to "wykorzystywanie seksualne" dokladnie bylo,
    >wiec nie wiem jaki stres byl z tym zwiazany.
    Skoro nie masz własnych doświadczeń to się zdaj na cudze a nie
    demonstruj tu niewiedzę. Literatura jest pełna, są relacje zebrane przez
    badaczy zagadnienia.

    --
    Jacek
    I hate haters.