eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPaństwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony › Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony
  • Data: 2022-01-14 17:03:01
    Temat: Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jan 2022 16:13:11 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nie zrozumiałeś. Nie mówię o wyborze czy pozostać przy molestującym czy
    > uciec tylko o wyborze czy stać się homo czy hetero.

    Nie bardzo rozumiem - jesli nie ma wolnego wyboru, to - dzialania
    ksiedza nie mialy znaczenia na wybor.

    Ale jesli jak pisales - zalezy to troche od wychowania,
    to niektore ofiary ksiezy uciekly po pierwszym incydencie,
    i tez juz ksiadz nie mial wplywu na wybor.

    > Skoro nie masz własnych doświadczeń to się zdaj na cudze a nie
    > demonstruj tu niewiedzę. Literatura jest pełna, są relacje zebrane przez
    > badaczy zagadnienia.

    Ale tu mamy konkretny przypadek za 3 mln, wiec chetnie bym caly
    pozew przeczytal.
    Co tam ksiadz wyprawial, i na jakie szkody sie powód skarzy.

    Bo jak np niemozliwosc zalozenia normalnej rodziny po takich
    przejsciach, a z natury jest homo ... hm ...

    J.