  • Data: 2006-12-02 23:55:31
    Temat: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mlody jestem ale wciaz wierze, ze bedzie to za mojej kadencji. Sasiad
    > mieszkajacy pode mna co pol godziny wychodzi na balkon bo zona nie pozwala
    > w mieszkaniu palic. A ja moge jedynie okno zamknac.

    Byl kiedys taki filmik... "Krecik w miescie". Rzeczony bohater kreskowki
    pozatykal rury samochodow serdelkami. I wiesz co? ;-) Nagle przestalo mu
    smierdziec. Ale mimo to nadal nie byl szczesliwy. Wladze miasta zrobily mu
    specjalny habitat w wydzielonym mieszkaniu - ale i tak w koncu sie
    wyprowadzil.

    Ja licze, ze za mojej kadencji ludzie wymyslajacy najwieksze spiskowe teorie
    dziejow nie zgromadza wystarczajacej ilosci wyznawcow, zeby ich teorie staly
    sie obowiazujacym prawem. A jak Ci smierdzi papieros sasiada, to zawsze
    mozesz kupic wille z hektarem ziemi. Nie bedzie zadnych zapachow od tych
    paskudnych palaczy ;-) Zdradze Ci tajemnice. Wyczulony nos, to na ogol efekt
    uboczny problemow z samym soba, albo wynik smiertelnej nudy. No chyba, ze
    jestes mocno uczulony na dym - i to naprawde, a nie "dla skupienia na sobie
    uwagi".

    Pozdrawiam,

    Andrzej