    Subject: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5efeea8d$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0031a1$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f02efa0$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 6 Jul 2020 18:28:54 +0200

    W dniu 06.07.2020 o 11:32, J.F. pisze:

    > mogl, juz nie moze.
    > Ale przeciez nie chcemy korespondencyjnych, na ile to tylko mozliwe.

    Jakoś nikogo nie obchodzi co chcemy - mają, to mogą.

    > Bylo sie najpierw upewnic :-)

    Po co? Ma prawo głosować jak chce, to niech głosuje. Równość wyborów
    nakazuje mu to umożliwić, to go wniśliśmy - czy nam się jego głos
    podobał czy nie. Znaczy mam wrażenie, że ten drugi seba polubiłby głos
    dziadka;)

    > A jakby przyszlo 100% ?
    > A, to by nie starczylo kart :-)

    I często brakło;)

    > A masz jakies rzetelne informacje ?

    Tak - korzystam na codzień - woda jest, śmieci odbierają (było lepiej
    przed reformą), komunikację mamy najlepszą w kraju:P

    > a co - konkurs jest ?

    Ogłoszenia o pracę były.

    > No wlasnie o to drogo chodzi - moze ktos tam w Czajce tez zamowil 1500
    > respiratorow do sciekow ...

    Może - mam poczucie graniczące z pewnością, że po pisich czystach taniej
    nie będzie, bo to nie ich cel.

    > Przeciez premier powiedzial, ze Polacy musza wiecej zarabiac :-)

    Premier kłamie jak rusza ustami albo klepie na klawce:P

    > Ale ... jak pisales 70% zalogi mialo przejsc, a 30% ... nowi, z rodziny,
    > czy 70% wystarczy ?

    Zatrudnili swoich jeszcze przed. Reszta z pisisch. Wymienili coś koło 50
    procent.

    > I chyba bedziesz mogl byc zadowolony
    > Rozmawialem troche ze znajomymi ... Duda w miare uczciwie wygra.

    Postawię stówkę u buków - zawsze wygram cokolwiek się nie stanie;)

    > No ale tu sie doszukujesz mechanizmu falszerstwa, wiec co - ma byc ta
    > mozliwosc, czy maja pojsc do urny ?

    Jak się nie doszukuję? Każdy głos korespondencyjny, to pozostawanie
    głosu poza społeczną kontrolą pod nazdorem organizacji partyjnej.

    > Nie wiem czy sa. Dorobic zaden problem ... ale zapasowa moze powinna byc
    > ... tylko z innym numerem.

    Tak czy inaczej pieczątka nie jest problemem dla państwowego fałszerstwa.

    > Ale moze jednak ktos tam zmieni zdanie ..

    Raczej nie sądzę. Zresztą - cisza wyborcza:P

    > Byc moze, ale powinna byc ekspertyza grafologiczna.

    Co być powinno a co niezawisły ziobrokurator zrobi to odmienne zbiory
    bez części wspólnej.

    --
    Shrek