  • Data: 2023-09-07 21:27:36
    Temat: Re: Odrzucenie spadku przez dziecko poczęte po śmierci rodzica
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Sep 2023 15:22:07 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, jak działa hipoteka? Bo to nie jest jakaś gwarancja, że sprzedać
    > nie można.

    Ale ewentulny nabywca co najmniej powinien sie z bankiem porozumiec,
    i dlug sie wtedy spłaci.

    > I nie ogranicza banku w egzekucji do tej nieruchomości -
    > zwłaszcza, gdy jej wartość jest mniejsza od długu.

    W stosunku do wierzyciela.
    A w stosunku do spadkobiercy?
    Ktory w dodatku np przedłuza zamkniecie sprawy?

    spadkobiercę, który nic nie zawinił, a jak widac - na

    > Może. Dlatego czasem warto odrzucić.

    > Bank zrobi to, co będzie dla niego korzystniejsze.

    No ale nie moze chyba tak wprost sprzedac, skoro nie jest
    włascicielem. Musi przez komornika?
    Komornik moze zlicytowac ...

    > Dług odliczasz.

    Bedzie prosto, czy nie bardzo?

    Mieszkanie warte powiedzmy 400 tys, dlugu do splaty 300 tys,
    ale jak wejde w posiadanie mieszkania i sprzedam szybko,
    to chyba zysk sie rodzi.

    Cos mieli w tym poprawic, ale nie wiem czy zrobili.

    Choc w zasadzie .. te 300 tys to naprawde KUP :-)

    J.