  • Data: 2002-12-03 08:37:57
    Temat: Re: Odnosnie mandatow - pytanie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja również dostałem mandat niecałe dwa lata temu,
    zgubiłem kwitek a potem o nim zapomniałem i nie zapłaciłem.
    Ale przypomnieli mi po roku i 10mc przysyłając komornika :).
    Odsetki były niewielkie.
    Nie pamiętam dokładnie ale 250zł mandat plus ze 20zł odsetek.

    Pozdrawiam

    Darek

    P.S. Nie licz na to że zapomną