eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"? › Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet
    .farm!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <rceca2$j1n$1@gioia.aioe.org>
    <5eeb3532$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    <5eecc231$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0rkomnx5aut.57vch4uszfgx$.dlg@40tude.net>
    <5eed08d2$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd5nsxoed74u$.17b0cdolm0l4a$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <nd5nsxoed74u$.17b0cdolm0l4a$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
    Date: Mon, 22 Jun 2020 12:10:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 21
    Message-ID: <5ef0838f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.69.185
    X-Trace: 1592820623 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 83.26.69.185:60148
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2051
    X-Received-Body-CRC: 1098677558
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:798977
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nd5nsxoed74u$.17b0cdolm0l4a$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Fri, 19 Jun 2020 20:49:56 +0200, nadir napisał(a):
    >> Na serwisie producent/dystrybutor
    >> odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.

    >Izdebski gwarantuje bezpłatny serwis pogwarancyjny?
    >Jeśli tak, wiadomo czemu respiratory były dwukrotnie przepłacone.

    Ch* wie, jaka tam była umowa, ale czeste jest, ze urzednicy sami
    okreslaja sobie warunki gwarancji.

    I bardzo dobrze - placa np za urzadzenie ktore ma pracowac 5 lat,
    oferta cenowa ma obejmowac niezbedny serwis.
    Zebym jak tak mogl sobie okreslic.

    Tylko w tym przypadku, to pewnie nie okreslono takich drobiazgow, bo
    nie bylo czasu :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1