  • Data: 2020-06-21 22:29:22
    Temat: Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2020 o 20:49, nadir pisze:

    > Może tak, może nie?

    To kupuje, czy nie?

    > Możliwe, że nie przepłaca za sprzęt.
    > Natomiast wiem jak potem wygląda serwis, konserwacja i obsługa tego
    > sprzętu, na przykład w szpitalch. Na serwisie producent/dystrybutor
    > odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.

    Podasz konkretny przykład, który można zweryfikować?

    > Swoich prywatnych też nie.

    Ale jak już wpłacasz, to przynajmniej wiesz na co idą.
    A nie że wpłacasz, a potem ktoś wbrew twojej woli przeznacza te wpłaty
    na paśnik dla facetów przebierających się w czarne sukienki, albo na
    planowanie budowy lotniska w polu, albo na budowę miliona aut
    elektrycznych. Albo na "zakup" respiratorów od handlarza bronią.

    Pozdrawiam
    Piotr