eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa naprawy przy wykorzystaniu części klienta › Re: Odmowa naprawy przy wykorzystaniu części klienta
  • Data: 2008-03-12 22:33:12
    Temat: Re: Odmowa naprawy przy wykorzystaniu części klienta
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To naprawa gwarancyjna, lub chociaż w części gwarancyjna? Jeśli tak, to
    > jest problem formalny z ustanowieniem gwarancji na wykonaną naprawę.

    Nope - gwarancja skonczyla sie juz jakis czas temu - usluga w pelni
    odplatna.

    > Oprócz tego serwis może mieć zakaz używania części klienta nadany przez
    > centralę - albo ze strachu przed czymś (zapewne formalnym), albo właśnie
    > w celu wymuszenia dodatkowego zarobku na sprzedawanych (!) częściach.

    Sęk w tym ze ta czesc kosztuje 30pln... Tylko ze nie potrafia jej
    sprowadzic :-/

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
    zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl
    "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1