  • Data: 2021-07-23 11:59:50
    Temat: Re: Oddziaływanie na działkę sąsiada
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > 2,2m bez pozwolenia, chyba że plan mówi inaczej

    Dokładnie przy czym plan w tym miejscu nie mowi nic o płotach.

    > na działce tak, w granicy trzeba się dogadać

    > będzie

    > Bo sąsiad np. założy sobie kamery, które nawet ustawione tak że
    > będą tylko rejestrowały jego działkę i tak nie dadzą się
    > zrelaksować, chyba nawet bardziej niż okna. Albo będzie dach
    > naprawiał codziennie. ;)

    Ja tam wojny z sasiadem toczyc nie chce.
    Ale lubie byc przygotowany na rozne ewentualnosci, nawet zeby tylko
    miec argumenty w rozmowie :)
    Co do zagladania - sasiad i tak ma okna na ogród wiec z tym sie trzeba
    po prostu pogodzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"