  • Data: 2021-07-24 00:31:41
    Temat: Re: Oddziaływanie na działkę sąsiada
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2021 o 19:59, Budzik pisze:
    > Znam dom który miał numer od zawsze a legalizacje zrobił w styczniu
    > tego roku wiec cos nie pasuje...

    W mieście da sie przewidzieć, jaki bedzie miał dany dom numer. Natomiast
    na wsi jednak tak się nie da, więc musi być pozwolenie, czy coś, co jest
    wymagane (np. zgłoszenie). Oczywiście sam numer nie stanowi dowodu na
    odbiór budynku (numer można uzyskać przed odbiorem), ale stanowi dowód
    istnienia w procesie administracyjnym budynku. Wcześniej, czy później
    zostanie odebrany. O ile wiem, to jeśli nie ma jakiegoś skargi, to
    Nadzór nie jeździ na wszystkie kończone budynki. Jak mój budowałem i
    uparłem się na wniesienie poprawek w projekcie i zaparafowanie ich przez
    architekta, to mnie przekonywano, ze nikt tego nie sprawdza.

    --
    Robert Tomasik